torsdag 4. februar 2010

Lille gale Lotte!



Da var det blitt torsdag og Lotte har denne uka hatt litt vondt i foten. Det begynte såvidt på mandag, da mente jeg at jeg så at hun holdt foten litt oppe, men kanskje ikke.... På tirsdag ble det utover dagen ganske mye forverret og hun haltet mye. Jeg likte ikke utviklingen, spesielt på valp! Vanligvis når valper har vondt skjer det under lek etc, og da får de vondt med en gang for så å bli gradvis bedre. Det er sjelden at det er smerter som kommer snikende for så å bli verre.... Men men.. jeg tok røntgen i går og fant ikke noe galt i skjelettet. Syns etter hvert at hun ble litt varmere også, så da går jeg ut i fra at hun har en liten infeksjon som startet lokalt. Jeg gav henne smertestillende og antibiotika og i dag er hun mye bedre. Hevelsen er gått nesten helt ned også :) Og det er bra siden vi skal på valpeshow med henne på Flå i helga! Har ikke fått trent så mye de siste dagene, men vi får se om det blir litt trening i morgen.

På Boxertreffet på tirsdag så vi masse flotte Boxere, og det var ekstra hyggelig å se igjen Ako/Trollsvingens Amadeus. Han var blitt en flott og stor gutt! Vi blir nok å se der litt oftere etter hvert, men det er litt problemer med tidsklemma nå for tiden. Det er helt genialt at det er innendørs for tiden! Håper det varer lenge :)

2 kommentarer:

  1. Hei! Flott blogg, jeg kommer til å følge dere her:) Lotte ser ut til å være ei jente med futt i. Vi ses vel på Flå i morgen da...:))

    SvarSlett
  2. Supert at dere har fått en blogg kristin! så kan vi følge dere litt også :)
    Lotte er en fantastisk vakker jente hun også altså, men hun når akkurat ikke opp til denne jeg har liggende som en katt rundt nakken min når jeg sitter i sofaen inntil sofaryggen ;) Hun tror hun er en pusekatt og lager en mjauelyd når hun gjesper om morgenen.
    skal følge dere her inne titt og ofte, vi har kallt inn til en liten trening på Myrbø dyresenter imorgen, så kanskje jeg endelig kan forsøke løpe i ring med andre rundt.

    we will be watching you ;)

    God helg!

    SvarSlett